....

....

woensdag 29 februari 2012

Fleur en kleur op woensdag

We hebben het allemaal over de lente maar ik wil nog een
stapje verder gaan en droom al over de zomer. Lekker weer
naar het strand. Dit vind ik kleur en fleur.

De duinen door en dan zie je de zee en ruik je het zilte zout van
het water ""heerlijk"".Ik schilder graag zeegezichten en strandtaferelen, onder ander dit schilderij.


Kom kom dames ik heb het over kleur en fleur!!!

Even de strandhokjes in en wat fleurigs aantrekken.

Hier heb ik een leuk voorbeeld.


Zo dat is een stuk beter op woensdag!!
Voor nog meer kleur en fleur op woensdag kijk
dan even bij Een sneller kloppend hart:

21 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Erg leuke post,Nelly.
En dat schilderij is prachtig.

Groetjes Ans

Thuis Thuis zei

Wat gezelig bij je.
En wat een super mooi schilderij.
Groetjes Annette

Maria zei

Heerlijk dat zomergevoel, mijn favoriete jaargetij. Prachtig geschilderd!!!!
Liefs
Maria

Juliƫtte zei

Heerlijk! Zomer!
Wat kan je mooi schilderen! Nee, dat lukt mij nog niet zo goed.

Liefs, Juliƫtte

Anoniem zei

Dank je voor je berichtje,wat gaaf zulke strandhuisjes,ik zou er best 1 willen en de polka dot bikini vind ik heel leuk,fijne avond,lieve groet Musje.

Willy zei

Leuke kleurige strandhuisjes. Je schilderij vind ik prachtig. Zo haal je het strand heerlijk in huis.
Groetjes

What's in a day zei

Ik geniet weer met volle teugen en wens je een mooie avond.
Ik vind de bikini geweldig, maar nu nog net te koud:))

Lieve groetjes,
♥Eefie

Anoniem zei

Ja, dit is echt zomer. Heerlijk zo'n kleurige post.
Daar fleur je van op.
Wat mooi dat je schildert!

Lieve groet,
Gerry

Michelle zei

Super!!!!

Liefs Michelle

Loraine Living zei

Hmm.. dat ziet er goed uit!
Lieve groet Diana

Anoniem zei

Heerlijk!! Wat een prachtige schildering van de zee en duinen, en genieten van de kleurrijke strandtaferelen...! Nog eventjes maar... dan kunnen we weer echt!

Marguerite zei

Wat een mooi schilderij zeg!!
Heb je zelf ook zo'n leuk strandhuisje??
Groetjes Marguerite

Marja Rijnsburger zei

Alles kleur en fleur hier.
Het lijkt wel zomer!!!!!
fijne dag,
Marja

Nicole (MLBV crafting) zei

Dat zijn pas kleuren. Super gezellig die strandhuisjes nu krijg ik weer zin in de zomer.
Fijne dag en groetjes, Nicole

Joke zei

Een strandhuisje daar droom ik al jaren van,eentje op palen met een veranda en dan aan de kust van Bretagne.
Maar het zal wel bij dromen blijven.
Dus droom ik heerlijk verder

Groetjes Joke

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Dat geeft een zomer gevoel hahahaha en ja kleur geeft het zeker ...prachtig he die strandhuisjes wie wilt dat niet ...... fijne week lieve groet rosita

Sjonke's Kronkels zei

Wow, wat super om ze te kunnen schilderen!!
Ik vind je post ontzettend gezellig en zomers. Laat maar komen, die zon....
Groetjes en fijne dag,
Marion

hokje zei

Wat een vrolijkheid! Fijn dat we binnenkort weer kunnen genieten van al deze fijne dingen.

Groeten, Miranda

Anoniem zei

Dit is nog eens fleur en kleur, heerlijk hoor dat zomerse gevoel!

Groetjes,
Esther

Unknown zei

ja dat is echt zomer! Kom maar op!
heerlijk!
Groeten, jacqueline

Ateljee de Kraal zei

Leuke post en een mooi schilderij zeg,
Groetjes Hanneke