....

....

zondag 5 februari 2012

Berenhuis










Dit berenhuis heb een jaar of 16 geleden gemaakt, ik heb er
veel knutsel plezier aan beleefd, het huis zelf en de meubelen
waren een bouwpakket en verder heb ik bijna alles van fimoklei gemaakt.
Er zit een heerlijke snoepwinkel in Hmmmm lekker!!
Maar op een gegeven moment moest ie naar de zolder verhuizen.
Tot mijn kleindochters hem ontdekten en sindsdien staat hij
weer gezellig in de kamer.Er is ondertussen wel het een en ander
zoek geraakt en gesneuveld,( het is nogal teer spul) maar nu wordt
er wel fijn mee gespeeld en beginnen ze ook al het een en ander te
maken voor het berenhuis, BEREN GEZELLIG TOCH!!!
P.S
Ik ben het schaatsen nog niet verleerd maar ik vond het
wel BERENKOUD!!!!!!!

12 opmerkingen:

House of Seasons zei

Zie ik tot mijn grote verrassing NOG een berenhuis voorbijkomen!!!!
WAT leuk zeg!!!!!!!!!!!!!
Heb je al bij mij gekeken?
Heerlijk he, zo'n "poppen"huis......
Liefs
Lia

Maria zei

Grappig hoor je berenhuis, daar heb je vast heel veel uurtjes aan gewerkt.Leuk gemaakt hoor,toevallig heb ik hetzelfde bouwpakket in elkaar gezet.Leuk om te zien hoe anders jij het ingericht hebt. Ik ben er nog niet helemaal mee klaar.Kijk maar naar mijn eerste blogpost van dit jaar op diaryofaminiaturist.blogspot.com
Liefs
Maria

Ans van Ispelen zei

Wat een berenleuk berenhuis heb je.
En ook nog eens veel dingetjes ervan zelf gemaakt.
Mijn complimenten,hoor.

Groetjes Ans

Nicole (MLBV crafting) zei

Je berenhuis is prachtig en wat leuk dat de kleinkinderen er nu zo van genieten.
Fijne week en groetjes, Nicole

Anoniem zei

Leuk hoor weer zo'n berenhuis, ik had er al eerder één voorbij zien komen.
Ik kan me goed voorstellen dat je kleindochters dit heel erg leuk vinden om mee te spelen!

Groetjes,
Esther

Rosemary and thyme zei

Nice!

Have a great week!
Hugs Tove

farmor zei

Hallo Nelly. What a nice blog you have. I realy like your dollhouse. I'l be back to wisitt you again. Farmor

Willy zei

Ik kijk hier nu al voor de tweede keer. Wat is dat een prachtig berenhuis. Leuk dat je zoveel spulletjes van Fimo hebt gemaakt. Je kleinkinderen boffen er nu maar mee.
Groetjes

Yvonne zei

Wat een schattig berenhuisje.
De rest van je blog ook even bekeken.

Leuk dat je mijn Barnys Home blog volgt.
Gr Yvonne

molly's home zei

Wie wat bewaart......leuk dat je kleindochters er nu mee spelen. Hier staat nog een oud poppenhuis van mijzelf te wachten op een opknapbeurt, ga er morgen gelijk mee beginnen.

Groet,
Annemarie
ps leuk om je blog te volgen.

Laura zei

Wonderful!! I love it!!
Laura

Juliëtte zei

Nou, ik heb je aanraden even gekeken hoor!!
Wat heb je dit super gemaakt!
Echt leuk met al die spulletjes van Fimo klei!


Fijne zondag verder!
Liefs, Juliëtte