....

....

zondag 12 februari 2012

Bestekleggers






Ik heb de lade van mijn servieskast opgeruimd, daar
liggen mijn tafellakens, lopers enz. in. Hebben
jullie dat ook??? dat je niet meer weet wat er allemaal
nog in zit,ik heb nog bruin haar (uit een tube dan!!) en
ze zeggen gekken grijzen niet!! maar soms maak ik me toch
wel een beetje zorgen Ha Ha!! Zo vond ik dus dit leuke laken
en servetten met hartjes, ik heb er een paar bestekhouders
bij gemaakt. Kan ik met valentijn gezellig de tafel dekken
in het rood. Wel een beetje gek op mijn leefdtijd"" zowat!!

13 opmerkingen:

Plenty of Presents zei

happy valentine voor jullie, romantisch hoor! en heel leuk gemaakt, maar ik verwacht niet anders meer van jullie, haha. fijne zondag. groetjes Paula

Homemade Home zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marjon zei

Heel erg leuk en zo mooi gefotografeerd....groetjes Marjon

Ans van Ispelen zei

Wat mooi gemaakt,zeg.
En dat vleugje rood zorgt voor warmte.
Het bestek vind ik ook heel erg leuk.

Groetjes Ans

Esther zei

Leuk gemaakt en ziet er erg valetijns uit,;-D groetjes Esther.

Michelle zei

Mooi is dat!!!

Lieve groetjes
Michelle

Merlie zei

Een echt valentijns bestekset!

Groetjes Anke

Anoniem zei

Wat een vreselijk leuk idee!! De sfeer is er in ieder geval al, nu de Valentijn nog... ;)!

Anoniem zei

Echt heel erg leuk! Ook ik ben dol op rood- witte ruitjes/ stipjes....

Fijne Valentijn alvast!

Groetjes Sandra

Willy zei

Dat was nog een leuke vondst en die bestekleggers zien er zo lief uit.
Dat wordt een romantisch etentje.
Ik kijk ook eens in mijn lades ;)
Groetjes

Anoniem zei

Dat wordt een geweldig valentijn etentje, helemaal in style! ☺☺☺

Groetjes en een fijne week,
Esther

Unknown zei

Mooi gedaan en wat netjes genaaid! knap gedaan! Groeten, Jacqueline

Christine zei

Hallo Nelly ,
ik wens je een leuke Valentinsdag , jullie blog is prachtig .
Groetjes ,
Christine