....

....

dinsdag 7 februari 2012

kastenwand




Toen onze jongste zoon een paar jaar geleden een huis
kocht, kreeg mijn man er een huis bij (klussen en nog eens klussen)
Onze zoon en schoondochter hebben hele leuke ideeen en ze zijn zelf ook
heel handig maar dit idee moest paps toch maar op zich nemen!!
Een kastenwand met daarin twee schuifdeuren een deur gaat naar de hal en de
andere naar de keuken. Het was een hele klus maar met een mooi resultaat.
Mijn man is hier nog steeds heel trots op, en van mij mag hij dat zijn!!!

20 opmerkingen:

Marjon zei

Wanneer kan hij komen????????? Tsjonge wat is dit mooi zeg....Helemaal Geweldig....hij heeft toch echt een schouderklopje verdiend ......lieve groet Marjon

Anoniem zei

Nou daar mag je man zeker trots op zijn. Ik vind dat het een superleuk resultaat!

Groetjes,
Esther

Nicole (MLBV crafting) zei

Daar mag je man zeker trots op zijn. Wat knap, ik vind het prachtig.
Fijne avond en groetjes, Nicole

♥Sanne zei

So jou man heeft gouwe handjes. Ziet er heel mooi uit

Anoniem zei

Ooohhh, wat mooi!!! Kan ik mijn adres niet geven? Wij zoeken ook nog een klusser ;)! Jij hebt echt een man met gouden handen! Complimenten hoor!

Anita zei

Mag hij zeker trots op zijn. Wat een prachtige kast.Hij is zeker geboren met twee rechter handen.

Unknown zei

Dit vind ik grandioos mooi!!!!!Dit is al heel lang een wens van ons om een scheiding te maken tussen kamer en uitbouw...helaas zijn we zelf niet zo handig maar we hopen ooit dit nog eens te realiseren! hier ben ik helemaal jaloers op hoor!
Groetjes, Jacqueline

It's me zei

Wat supermooiiiiii!!...liefs Ria...xxx...

Michelle zei

Geweldig mooi!!

Liefs Michelle

kienkele zei

Nou, daar mag hij zeker trots op zijn, echt een lust voor het oog, je zoon treft het maar met zo´n handige vader!
Groeten, Tineke

Ans van Ispelen zei

Echt heel erg mooi gemaakt.
Prachtig afgewerkt ook,zo te zien.
Mijn complimenten.

Groetjes Ans

Cosy Life by Elly zei

Geweldig Nelly..en wat een werk is het geweest zeg. Echt prachtig. Geef je mannetje maar een groot compliment.
Fijn dag en lieve groetjes, Elly

Emmy zei

Helemaal super, daar kun je echt trots op zijn hoor. Fijne dag, groet Emmy

redscrap zei

hallo, ik ben volger geworden, vind je blog erg prettig om te lezen, en de kastenwand , in een woord prachtig, zou bij mij in huis prachtig staan,
groetejs mina

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Van harte welkom op mijn blog Maison Louise.
De kastenwand is schitterend en wat mooi gemaakt!

Je hebt een leuke blog en ik heb mij aangemeld als volger.

Groetjes Loes

Anoniem zei

Prachtig!! Mijn man is meubelmaker en kan dit ook... Zo handig! Het zijn haast 'kunstenaars'! Jullie zoon is vast blij met zo'n vader en trots zijn?? Dat mag absoluut!!!

Groetjes Sandra

When-D zei

MOOI, MOOI, MOOI..ik kan niet anders zeggen!!

lieve Groet, When-D

Old Paper Roses zei

Weer een mooi blog gevonden!
Je kasten zijn heel mooi, ik ga je volgen!

Fijne avond,
liefs Michelle

Berlinde zei

Hoi Nelly, bedankt voor je bezoekje aan mijn blog! Heb bij jou ook eens rondgekeken, wat een leuke gezellige blog heb je. Ik ga je ook volgen hoor!!
Die kastenwand is echt knap gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

ByVonneThuis zei

Fijn hé een handige man.
Prachtige kastenwand, lijkt mij ook wel wat.

Gezellig dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog. Altijd leuk nieuwe volgers en om weer een nieuw adres te hebben om rond te snuffelen.

Groetjes Yvonne