....

....

zondag 11 november 2012

Hier zit muziek in!!



Wat een heerlijke maanden zijn
NOVEMBER EN DECEMBER
Zoveel ideëen schieten door mijn hoofd.
Ik ben dan ook met alles tegelijk bezig.
Vandaag maar eerst een van mijn projectjes
AFGEMAAKT




Een nieuw scrape schilderij, met een klein
KNIPOOGJE
naar de kerst.






Het kleine olie lampje vond ik vandaag op de rommelmarkt.
Wat kan je toch gelukkig worden als je iets leuk vind.



Een klein kransje van eucalyptus,
een mooie dadeltak


en nog een bos eucalyptus in de kan, heb ik
weer een leuk nieuw hoekje.

Lieve groet Nelly




19 opmerkingen:

What's in a day zei

Helemaal goed Nelly, je schilderij is leuk, zo benje al een beetje in de stemming, als er tenminste kerstmuziek op staat:) maar gelijk heb je..de dagen worden korter en het nodig t uit om binnenshuis gezellig aan de slag te gaan.
Leuk je lmapje in combinatie met de kanmet Eucalyptus!!
Fijne dag nog.

Lieve groetjes,
♥Eefie

my way of living zei

Je heb zeker weer een mooi hoekje.
fijne dag

gr. Anita

Home and Lifestyle zei

Dit ziet er sfeervol uit, mooi ook met een dadeltak erbij!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Een sfeervol hoekje Nelly en wat een mooi olielampje heb je op de kop kunnen tikken. Zou ik ook niet hebben laten staan.
Ook je moodboard staat er mooi bij, leuk gemaakt.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Blomkje en Wenje zei

Dat ziet er gezellig uit, Nelly! Ik vind je scrapschilderij erg mooi. Knus hoekje zo...

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

Anoniem zei

Liebe Nelly,
wunderschön!!! Deine Deko gefällt mir wahnsinnig gut!!!

Lieve groet, Birgit

La Blomst-Living zei

Dat heb je mooi gemaakt, Nelly! Zo heb je weer een sfeervol nieuw hoekje. Gezellige avond nog,
Linda

Liefde voor kransen ♡ zei

Erg leuk gemaakt Nelly! Wat is het een mooi hoekje zo! En je kan met eucalyptus staat er prachtig bij! Liefs Lindy

It's me zei

Gezellig weer Nelly...ja wat een heerlijke tijd weer he???...liefs van mij...xxx..

Anoniem zei

Ik kan niet wachten tot ons huis weer ingericht kan worden en de gezellige hoekjes weer tevoorschijn kunnen komen; jouw logje geeft in ieder geval weer leuke inspiratie, ik krijg meteen 'zin'!!

Anoniem zei

Een mooi scrapwerkstuk! Het is lekker om binnen weer bezig te zijn.
En je olielampje is ook heel leuk. Tezamen met de kan en de krans en de dadeltak kleurt het heel mooi bij elkaar.
Daar heb je weer een mooi hoekje!

Lieve groet,
Gerry

Ans van Ispelen zei

Wat is dat schilderij mooi.
Erg leuk hoekje is het geworden,Nelly.

Groetjes Ans

Marjonel M zei

Een gezellig hoekje Nelly, lekker van genieten...Groetjes, Marjonel

Unknown zei

O wat leuk zeg! Bij Ikea hadden ze ook al stof met noten erop. Ik heb het gekoht maar weet nog niet wat ik er mee ga doen.Maar jij hebt er weer wat leuks van gemaakt! Mooi hoekje zo!Fijne week! Jacqueline

Joke zei

Gezellig he dat knippen en plakken.
Leuk Scrape-schilderij.

Groetjes Joke

♥Sanne zei

Hai Nelly, ik vind hem heel leuk. Zo kun je elke keer weer een andere maken. Ik heb het nog steeds niet gedaan. Je olielamp is ook gaaf. Staat zo stoer dat zinke onderkantje. Heerlijk gezellig hoekje.

Liefs Xanne

Anneke zei

Wat een leuk hoekje zo. Ik heb precies zo'n olielampje staan in de schuur. Die ga ik het weekend eens mooi te voorschijn halen. Hoe kom ik op het idee he? ha ha.
groeten Anneke

Krek wak wou zei

Kei leuk gemaakt, Nelly! Het is een gezellig hoekje geworden zo! Een goeie vondst het olielampje....daar zou ik ook heel blij van worden!
Fijne avond en liefs van Nicole

MARIANNE zei

En ja wat kan je dan blij zijn met zo'n helemaal leuk opgepimt hoekje hé...en je hebt zeker je best gedaan met je scrap schilderij, en leuke eucalypthus kransje...en dat leuke olielampje...ja het is allemaal om blij van te worden/zijn hoor!

Groetjes Marianne.