....

....

donderdag 1 november 2012

Aardigheidje


 


Morgen ga ik gezellig bij mijn vriendin een kopje
koffie drinken.
Ze houd van brocante en in plaats van een bloemetje
te geven
heb ik een klein kussentje gemaakt, zo simpel met
transferpapier



Ik had nog een groot stuk zeep, ik heb een plaatje
uitgeprint en daar het zeep mee ingepakt, een
kantje erlangs en een touwtje erom en je hebt een
leuk aardigheidje, simpel en het is zo gemaakt is.




Ik wens jullie een heel gezellig weekend.
Lieve groet Nelly


23 opmerkingen:

Krek wak wou zei

Er gaat niks boven een zelfgemaakte attentie! Het wordt altijd gewaardeerd! Je hebt een kei leuk koffiepresentje gemaakt, Nelly!
Fijne avond en liefs van Nicole

Anoniem zei

Wat leuk, zo'n zelfgemaakt cadeautje! Wordt vast in dank ontvangen!

Lieve groet,
Gerry

Anja Leijten zei

Echt heel leuk om zoiets te krijgen!! Ziet er schattig uit.
Ik heb ook al eens iets met transferpapier geprobeerd maar kreeg de laag er toen niet goed af.
Ga nu met transferpapier van pippoos en hema eens opnieuw proberen, misschien dat het verschil in kwaliteit zit.
Welk merk papier gebruik jij?

Groetjes anja

Plenty of Presents zei

geef mij zo'n vriendin... prachtige cadeautjes en eigenlijk leuker dan bloemen! fijn weekend. lieve groet Paula

Plenty of Presents zei

geef mij zo'n vriendin... prachtige cadeautjes en eigenlijk leuker dan bloemen! fijn weekend. lieve groet Paula

Loraine Living zei

Wat leuk gedaan, ik wil ook wel zo'n aardigheidje :) Ik ben er dol op!
Een lieve attentie van je, ik wens je een fijne dag morgen en natuurlijk vast een heerlijk weekend.
Lieve groet Diana

Annelies zei

Jee wat leuk zeg! Zal ze zeker blij mee zijn! Is dat makkelijk te doen met transferpapier? Nooit gedaan.
liefs, Annelies

Home and Lifestyle zei

Erg leuk gedaan, dit maakt een cadeau meteen een stuk persoonlijker!

Lieve groet, Ingrid

La Blomst-Living zei

Nou Nelly, ik denk dat je vriendin wel enthousiast zal zijn over je zelfgemaakte cadeaus. Heerlijk om dat te krijgen, ook leuk om te maken trouwens. Echt mooi!
Succes ermee!
Liefs Linda

♥Sanne zei

Dat zijn leuke kado's bij een bakkie koffie. Echt heel attent en mooi gemaakt. Wanneer kom je is bij mij een bakkie halen =)

groetjes Xanne

Ans van Ispelen zei

Echt heel mooi.
Een cadeautje wat eigenhandig gemaakt is,is toch wel heel bijzonder.

Groetjes Ans

Stella zei

Nou, ik denk dat je vriendin hier wel héél erg blij van wordt,mooi & leuk gedaan !!
Lieve groet,Stella

Johanna Zweden zei

Veel plezier en zo een eigengemaakt cadeau is toch veel leuker
Fijn weekeinden liefs Joke

Pascale zei

Leuk kussentje. Mooi gemaakt weer.
Groet, Pascale

Tussen Wal en Schip zei

Kijk dat is leuk weggeven! Nog origineler als een bloementje he.. Leuk gedaan!

Lieve groet,
Alberta

Juliëtte zei

Daar zal je vriendin heel blij mee zijn!

Liefs, Juliëtte

Alie zei

Jij mag bij mij ook weleens op de koffie komen hahaha. Fijn weekend, Alie

What's in a day zei

Heel attent om zo een cadeau te geven, leuk ook zelfgemaakt dara hou ik van hoor..mooie afbeelding heb je ervoor gebruikt!!!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

MARIANNE zei

Oh ik heb ook heeeeerlijke koffie hoor...en ook een lekker stuk home made appeltaart erbij...dus kom gerust gezellig op bezoek hier hoor...ha,ha!
Maar even zonder gekkigheid, je vriendin zal vast en zeker super blij zijn...met de lieve leuke kadootjes, die je speciaal voor haar hebt gemaakt!
Ik heb geen idee hoe het werkt met dat transfer papier (en ook daarmee niet zo handig)...maar ik vind het een heel erg beeldig, leuk, mooi, schattig, geslaagd kussentje!!! echt waar hoor!

Een gezellig weekend, en groetjes weer!
Marianne.

Celine zei

Altijd goed he, een zelf gemaakt kado. Ik hou daar ook altijd wel van om dat te krijgen, en te maken natuurlijk. Je hebt er mooie sfeer foto's van gemaakt. Lieve groet Celine

Liefde voor kransen ♡ zei

Wat lief om die mooie spulletjes voor je vriendin mee te nemen! Ze was er vast heel blij mee! Fijn weekend, liefs Lindy

Cosy Life by Elly zei

Echt heel erg leuk gemaakt. en die zeep is ook al zo gaaf ingepakt! Je vriendin zal er vast heel erg blij mee zijn.
Fijn weekend en lieve groetjes, Elly

Judith zei

Bedankt voor je reactie op mijn blog!! Ik ben hier ook een kijkje gaan nemen en ook bij jouw ziet het er gezellig uit. Ik ga je volgen.

Fijne avond!

Groetjes Judith