....

....

maandag 3 februari 2014

Glaswerk

 
Met de kast opruimen kom je altijd
weer dingen tegen waarvan je denkt
OOOHH
dat heb ik ook nog.

 
Bijvoorbeeld deze twee oude
""glazen stopflessen""
Ik heb ze voorzien van een leuk
"" etiket""
Dan zien ze er weer even anders uit.

 
Deze glazen stolp heb ik ook al jaren,
het is een hoog model, en ik
kan er nog steeds zo van
""genieten""


 
Ik heb weer een  nieuw hoekje
in huis en het koste niets.
En hoe leuk is dat.

 
Hier onder de voorbeelden van de
etiketten die ik heb gebruikt.
Ik heb ze er met een
pritt stift opgeplakt.

 
Ik heb het papier gewoon wit gelaten
maar je kan zo ook een beetje oud
maken door  met stempelinkt
of een beetje schoenpoets voorzichtig
er over te wrijven 

 
Ik wens jullie een hele fijne week.
En nieuwe volgers hartelijk welkom
Lieve groet Nelly

20 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik herken het helemaal! Toen ik laatst mijn kast aan het opruimen was, kwam ik ook weer hele leuke dingen tegen.

Je stolpen zijn zo mooi, die horen echt niet achter een gesloten deur te staan ;-).

Liefs, Ingrid

Anneke zei

Wat leuk is het he als je ineens weer iets herontdekt. Ze staan prachtig zo.
Liefs Anneke

Housebythewaterhole zei

Héél leuk Nelly, geniet van je nieuwe
hoekje want het ziet er super gezellig uit!
Liefs en een fijne week
Kathy

Anoniem zei

Wat heb je dat leuk gedaan, Nelly!
Dat is ook het leuke van kast opruimen.
Je hebt er een heel mooi hoekje van gemaakt.

Liefs, Gerry

It's me zei

Wat een gezellig hoekje weer Nelly.....hele fijne week liefs Ria...x !

Anoniem zei

Heerlijk toch, 'shoppen' in eigen huis. Net of je dan dubbel geniet, want het kost lekker niets! Mooi hoekje is het geworden met dit mooie glaswerk.
Leuk dat je de etiketten weergeeft. Kun je alle kanten mee op. Dankjewel!
Liefs, Peetje

Esther zei

Leuke potten!
Groetjes, Esther

Ans van Ispelen zei

Erg leuk Nelly.
Zo zie je maar weer,wie wat bewaard heeft wat.

Groetjes Ans

Unknown zei

Ja...dat had ik met de zolder opruimen ook, kom ik twee lampen tegen die nu precies in mijn sfeertje passen, en laat ik die nu net nodig hebben...hoe leuk is dat.
Glas.....ik houdt er nog steeds van...mooi hoor!

Fijne Dag,
Inge, my choice

Joke zei

Opruimen kan nooit geen kwaad je komt altijd wel weer wat leuks tegen.

Groetjes Joke.

Barbara zei

Glas blijft altijd een prachtig decoratie item en hoe leuk is het om zelf glas op te pimpen met etiketten. Leuk idee!

Lieve groet,
B.

Tussen Wal en Schip zei

Stolpen blijven leuk he.. zeker als je ze zo uit de kast kunt halen. Je etiketten zijn ook mooi zeg. Lekker zo he stylen met spullen die je hebt en dan toch weer een nieuw gevoel te hebben! Geniet ervan.

lieve groet,
Alberta

my way of living zei

Is zo leuk als je een kast opruimt.
En van alles weer tegenkomt.
En wat staat het leuk zo bij elkaar.

gr. Anita

Ús hûs ús thús zei

Heerlijk toch dat winkelen in eigen huis! Je hebt er een gezellig hoekje van gemaakt!
Groetjes van Aleta

Blomkje en Wenje zei

Wat leuk! Shoppen in je eigen huis! Je hebt de flessen erg leuk gemaakt met de labeltjes...ik ga ze even 'pinnen'

Fijne avond

X Pietrik

What's in a day zei

Heerlijk om in eigen kast te snuffelen en dan met oude vondsten weer iets heel nieuws te maken.
Morgen staan mijn kasten op het programma, dus wie weet:)
Mag ik je etiketten opslaan???
Leuk om er weer iets mee te doen.

Lieve groetjes, Eefie

Juliëtte zei

Wat een mooi glaswerk!
Echt heel gezellig!!

Veel liefs, Juliëtte

Liefde voor kransen ♡ zei

Erg mooi hoekje zo! Leuk om zo weer van je spulletjes te genieten! Liefs Lindy

hokje zei

Winkelen in je eigen huis; leuk! En je hebt er een gezellig hoekje van gemaakt.

Fijne avond. X

Grastrimmer kopen zei

Wat een mooie foto's! Leuk om je berichten te volgen. Grastrimmer kopen