....

....

zondag 2 december 2018

Mijn Muizenhuis, wordt al behoorlijk groot.

Ik heb al jaren een verslaving en dat is, een poppenhuis maar dan niet met poppen. mijn eerste huis was met beren. En het tweede huis met zelf gemaakte muizen erin. Dus eigenlijk een beren of muizenhuis.Hihihi.
Mijn man heeft het frame gemaakt. en zo nu en dan een kastje. Maar het meeste maak ik graag zelf.
Zoals deze piano.


En daar hoort uiteraard een muziekkamer bij.

 Heb nu even een gezellige kerstkamer gemaakt.

Volgende keer laat ik weer een stukje van mijn muizenhuis zien.

Groetjes Nelly

3 opmerkingen:

Jolinda Koek zei

Ik ben benieuwd naar de rest van het muizenhuis. de piano is echt knap gemaakt!

groeten, Jolinda Koek.

Homemade Home zei

Dank je wel voor het compliment.

Compare zei

Super leuk die piano!