....

....

vrijdag 24 januari 2014

Koffie cadeautje of thee

 
Op het moment heb ik niet zoveel inspiratie.
Ik heb toch geen last van een winter dip.
Het is wel somber in huis maar dan doe ik
gewoon gezellig de lampen en de kaarsjes aan.
 
 
 
Van de week ben ik bij een vriendin op de thee
geweest, ze vind de dingen die ik maak
meestal erg leuk.
Ik heb een doosje beplakt en een armband
gemaakt, de armband is zo simpel om te maken
gewoon op je vingen haken, en een paar
leuke knoopjes erop.


 
 
Nog een mooi papiertje erom en een labeltje
eraan en klaar.
 

 
Gelukkig viel hij in de smaak.
Ook nog een in het lichtblauw gemaakt , maar deze houd
ik zelf. Hij past leuk bij mijn nieuwe plaid

 
Alles in huis is na de kerst ineens zo grijs en wit.
Dus voeg ik er een beetje lichtblauwe accenten aan toe.

 
Ik wens jullie een heel fijn weekend.
Lieve groet Nelly

24 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een lief cadeautje heb je gemaakt en dat terwijl je vriendin niet eens jarig was. Lief om dat zomaar te doen, ze zal het zeker gewaardeerd hebben.

Nog even en dan is januari alweer voorbij en worden de dagen merkbaar langer.

Fijn weekend en liefs, Ingrid

What's in a day zei

Wat een mooi cadeautje Nelly, ik plaatste op mijn DIY blog ook al over ene theevisite:) leuk om iets mee te nemen voor iemand, daar geniet je zelf ook van.
Ik had ook al naar een nieuw kleuraccent zitten zoeken,blauw is wel heel mooi!!!

Mooi weekend en lieve groet, Eefie

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Wat een leuke ideeën, deze neem ik mee hoor!!

Lieve-Groetjes, Verie

Huize Kip Kakel zei

Zo leuk om zomaar iets te krijgen, deze week kreeg ik visite met een aardigheidje♥
Jouw armbandje is mooi, en vooral zo mooi verpakt!
Fijn weekend

La Blomst-Living zei

Lief om dat zomaar weg te geven en zo leuk! Je hebt volgens mij genoeg inspiratie hoor!
Fijn weekend, Linda

Anoniem zei

Ik noem dit altijd een kale maand.Maar je hebt toch leuke dingen gemaakt. Wat een leuk cadeautje heb je gemaakt voor je vriendin.
En ook voor jezelf, past mooi dat lichtblauwe.
Je hebt toch nog wel wat inspiratie gehad!

Liefs, Gerry

Ans van Ispelen zei

Mooi hoor.
En dat blauw zal inderdaad erg mooi in je interieur kleuren.

Ik wens je een fijn weekend
Groetjes Ans

It's me zei

Wat leuk Nelly !! superrr...fijn weekend liefs Ria...x !

Anoniem zei

Nou, je mag ook bij mij op de thee of koffie komen! Wat een lieve attentie, daar zal ze zeker blij mee zijn geweest! Je hebt het ook zo leuk verpakt, echt met stijl en zorg, heel leuk.
Bij mij komen ook langzaam weer de blauwtinten terug in het interieur. Wachtend op de lente....
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

Anneke zei

wat lief zo'n leuk en persoonlijk cadeautje voor je vriendin.
fijn weekend,
liefs Anneke

Anneke zei

wat lief zo'n leuk en persoonlijk cadeautje voor je vriendin.
fijn weekend,
liefs Anneke

Unknown zei

Wat leuk dat je zo'n mooi kadootje voor je vriendin hebt meegenomen. Je plaid heeft een prachtige kleur. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

hokje zei

Wat een leuk kadootje heb je gemaakt voor je vriendin!

Fijn weekend. X

Unknown zei

Een mooi cadeautje in een mooie verpakking...je vriendin zal er blij mee zijn.
Och...Januari is bijna om...we gaan de goede kant op.
Fijn Weekend.

Groetjes,
Inge, my choice

Plenty of Presents zei

Nelly i love blauw... En wat een leuk idee. Je armband ga ik zeker namaken. Lekker stoer! Fijn weekend! Liefs

Johanna Zweden zei

Wat een mooie cadeaus en ja de winterdip, praat me er wat van!
hier -18
Fijn weekeinden groetjes Joke

Blomkje en Wenje zei

Wat een leuke cadeautjes! Vind de doosjes erg leuk, ga ik onthouden!

Fijn weekend

X Pietrik

Joke zei

Wat een leuk cadeautje heb je gemaakt.
Ik zit ook heel vaak met mijn kleindochter armbandjes te maken.

Groetjes Joke.

CraftLein* - enjoy creativity zei

Mooi en lief zeg. Zo'n doosje maakt het dan toch altijd net even af!

Liefs,
Leintje*

Marjon zei


Geen inspiratie...deze doosjes zien er toch super leuk uit...en wat mooi om zoiets te krijgen....januari is altijd een sombere maand...ik heb zelf al hier en daar weer roze toegepast daar word ik iets vrolijker van...fijne zondag en lieve groet Marjon

THE BLACK BARN zei

WAT LIEF ARMBANDJE EN MOOI HOOR!!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Juliëtte zei

Wat een leuk cadeautje!


Liefs, Juliëtte

Atelier Valerie zei

Het theedoosje vind ik prachtig!
Je vriendin moet zeker in de wolken geweest zijn ...
want jij maakt echt leuke spulletjes!
Nog een fijne creatieve dag,
lieve groetjes Valerie ♥

Anna zei

You are great , i love your house very much....i speak about you in my blog...today...kisses Anna