....

....

donderdag 11 april 2013

Trui wordt kussen


Met het mooie weer op komst, heb ik mijn zomerkleding
maar weer eens uit de kast gehaald.
Ik had een leuke roze zomertrui, maar er zat helaas een vlek op
die er met geen mogelijkheid meer uit ging.


Zonde om weg te gooien dacht ik.
Misschien kan ik er een kussen van maken.
Met wat kant en een paar leuke knoopjes erop.
En zie hier het eindresultaat.



Dit gaat een stuk sneller dan breien HiHi



Deze tildapop heb ik een tijdje geleden gemaakt,
is zo leuk om te doen.

Ik wil jullie bedanken voor alle leuke reacties
op mijn vorige posten en wens jullie een
heel warm en fijn weekend.
Lieve groet Nelly

32 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooie oplossing, Nelly! Blijft de mooie trui toch behouden.
En met de kantjes en knoopjes is het een mooi kussen geworden!
Ik vind het hele mooie kleurtjes roze die je daar hebt. En de tildapop past daar prachtig bij!

Lieve groet,
Gerry

Unknown zei

Wat een leuk tafereeltje weer! Romantische kleurtjes! Die tildapop is echt heel leuk!

grtjs, katrien

Pascale zei

Geweldig idee. Heel erg leuk geworden. Roze is ook een van mijn favoriete zomerkleuren! Groet, Pascale

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Nelly..♥
Wat een Lief♥ kleurtje♥ en een Leuk♥ idee..!;)
Roze♥ is ook mijn favoriet♥..;)
Fijn♥ weekend alvast lIEFS GABY.♥

Little White Heaven - Marja zei

wat een super leuk idee !
en ook nog een super kleurtje!

lieve groet, Marja

It's me zei

Wat leuk zo !!...tja ...ben benieuwd hoor...zondag he???...liefs van mij...xxx...

Unknown zei

Wat een leuk idee, zo heb je lang plezier van je trui.

Fijne Avond,
inge, my choice

Liefde voor kransen ♡ zei

Erg leuk idee! Het is een hartstikke mooi kussen geworden! Lekker fris lente kleurtje. Net als die prachtige sprei, hihi daar was ik laatst al verliefd op geworden :) Je pop is ook super leuk! Liefs Lindy

Ús hûs ús thús zei

Wat een leuk idee! En het ziet er ook nog eens prachtig uit. Je tildapop vind ik erg mooi. Je hebt er een gezellig romantisch hoekje van gemaakt.
Groetjes van Aleta

Home and Lifestyle zei

Een goed idee, zo heb je er toch nog lang plezier van!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Anneke zei

Wat een enig idee, Het is echt een super kussen geworden. Zo heb je er wel lang plezier van he.
Liefs Anneke

Marguerite zei

Zo zie je maar weer. Gooi nooit zomaar iets weg. En je lievelingstrui gebruiken is natuurlijk helemaal leuk.
Groetjes Marguerite

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk (recycle)idee,hardstikke creatief bedacht,dit geeft inspiratie,lieve groetjes Miranda

♥Sanne zei

Hai Nelly,

ooh wat super mooi je kussentje. Ik maak ook graag van versleten kleding als de stof mooi is iets nieuws. En je pop is ook heeeeeeel erg leuk met een mooi jurkje. Wat ben je handig met je naaimachine.. misschien moet ik de mijne ook weer is van zolder halen. Me handen gaan er van jeuken.

Groetjes Sanne

Ans van Ispelen zei

Op deze manier heeft je trui nog een tweede leven,in een andere gedaante.
Mooi hoor.
En de tildapop is een plaatje.

Fijn weekend
Groetjes Ans

MARIANNE zei

Leuk om je trui op deze manier toch nog een nieuwe, mooie kans te geven...staat heel leuk zo. en met je zelfgemaakte Tilda pop erbij, een heel vrolijk, mooi, en gezellig plaatje hoor!!

Alvast een zonnig, mooi weekend toegewenst!
Groetjes van Marianne.

Christine zei

dit is een prachtige idee .
De kussen zijn erg moii .
Maar de Tildapop is fantastic ♥
Lieve groetjes ,
Christine

crochetcookingandmore zei

Hallo Nelly,

Mooi gemaakt zeg! Sfeervol zo op die bank!

Groetjes

Huize Kip Kakel zei

Wat een leuk idee!
Heerlijk de kleurtjes van de zomer weer te voorschijn halen, ik heb deze week de kasten van onze drie kinders gedaan...vooral het passen 's avonds vonden ze leuk :( niet dus!
Maar het is weer gedaan en ik weet nu wat ik er nog bij moet kopen voor ze..
Fijn weekend,
Hannie♥

JT creatief zei

Wat een geweldige oplossing!
Het kussen is echt leuk geworden! (:

Fijn weekend!

Grtz. Joanne

renske muller zei

Hoi Nelly,
Wat een leuk idee. Zo krijgt de trui een tweede leven. Heel mooi.
Dikke knuf van Rens

La Blomst-Living zei

Leuk dat je trui een nieuw leven heeft gekregen! En je pop ziet er prachtig uit, het zijn grappige poppen met die slungelige ledematen! Fijn zonnig weekend, Linda

Unknown zei

leuke oplossing hoor.
dan heb je toch een beetje de lente in huis.

groetjes sannie

What's in a day zei

Wat is hij mooi Nelly je moet er maar opkomen.
Hij ziet er heel leuk uit en je hebt er nu misschien weer heel veelplezier van.
Leuk die Tildapop, ik ben er ook dol op hoor.

In je leeslijst sta ik vermeld als Eefiesday, op dat adres kun je me niet meer vinden, als je deze link toepast: http://whats-inaday.blogspot.nl dan ben ik weer te vinden.

Lieve groetjes,
Eefie

Joke zei

Handige tante ben je toch Nelly.
Leuk de tildapop ben het ook al zo lang van plan vanmorgen toevallig naar het patroon gekeken in het zomer boek.moet er echt maar eens aan beginnen.

Groetjes Joke.

Barbara zei

Wat heb je dat mooi gerecycled en je Tilda pop is een plaatje.

Lieve groet,
B.

bleudelavandou zei

Wat een leuk recycle idee, je kussentjes zijn gewoon prachtig.

fijn weekend
marieke

Anoniem zei

Jeetje... wat ben jij toch handig!! Zo'n mooi kussen is in de winkel niet te vinden... en dan die prachtige lichtroze kleur.... ik ben er weg van!
Fijn weekend!
Groetjes Sandra

Marjon zei

Jij maakt nog van niets...iets.....zo leuk dat kussen en die Tilda pop en ik heb nog nooit zo'n mooie gezien...fijne zondag en lieve groet Marjon

Plenty of Presents zei

Tja een tilda pop en hert staan ook op mijn lijstje. Slim om je trui te gebruiken, ik geef stoffen kleding ook een tweede leven. Het ziet er weer sfeervol uit! groetjes Paula

Kelly zei

Prachtig! Ik ben nog opzoek naar zo'n gehaakte plaid, maar is moeilijk te vinden voor een leuk prijsje :(

Liefs Kelly

Celine zei

Wat een goed idee :) En ook nog prachtig geworden. En ja die Tilda pop is ook prachtig. Fijne dag en een lieve groet van Celine