....

....

zaterdag 14 april 2012

Uitslag Give Away


Goede middag, ik heb jullie wel lang laten wachten,
.....wat spannend.... maar nu is het dan zover.
De lootjes zijn gemaakt, de hoed staat gereed.
Ik ben er helemaal klaar voor!!

Daar gaan ze dan ...alle 40 lootjes in de hoed en
....schudden maar.... en de winnaar is.....
geduld geduld!!! nog even open vouwen...

.....daar komt ie dan...de winner is.....
...Sandra van het leuke blog Het Hanenhok...
Gefeliciteerd Sandra, heel veel plezier ermee.
Mail even je adres dan stuur ik de prijs zo
snel mogelijk naar je toe.
Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen, ik
vond het erg leuk om dit te organiseren.

Nieuwe volgers van harte welkom, heel leuk
dat jullie mij willen volgen.

Sorry Eefie ,toch een hele fijne verjaardag morgen.

Iedereen een heel fijn weekend lieve groet Nelly

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou leuk, Nelly!
En gefeliciteerd voor Sandra.

Fijn weekend verder en lieve groet,
Gerry

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd Sandra en jij Nelly bedankt voor het organiseren van deze leuke Give Away!

Groetjes en een fijn weekend,
Esther

A fresh start of me zei

He jammer,niet gewonnen maar Sandra,van harte gefeliciteerd en jij bedankt voor het organiseren..
Liefs Chris

Juliƫtte zei

Ik vond het een mooie giveaway!Dank je wel dat ik mee mocht doen!
Sandra van harte!

Fijn weekend!

Liefs, Juliƫtte

Ans van Ispelen zei

Sandra,gefeliciteerd met de mooie Give Away.
Leuk gedaan zo in die hoed,Nelly.

Nog een fijne zondag
Groetjes Ans

Michelle zei

Gefeliciteerd voor Sandra!!

Dankjewel Nelly voor het organiseren van je give away!

Fijne zondag!
Liefs Michelle

Loraine Living zei

Erg leuk gedaan, gefeliciteerd Sandra met de leuke give away!!
Lieve groet Diana

Grietje zei

Leuk gefotografeerd Nelly....en Sandra van harte gefeliciteerd!!!

Prettige dag verder,
Groetjes Grietje

Elly's kleine idylle zei

Wat heb je dit mooi op de foto gezet Nelly....helaas is deze give-away mij helemaal ontgaan..nou ja de volgende keer maar weer toch.....
Sandra van harte gefeliciteerd met deze leuke give away....
Fijne zondag en lieve groeten...ELLY.

Anoniem zei

Hoera!!!! Gewonnen!
Daar ben ik heeeel blij mee! Wil jij je email adres even naar mij mailen... Weet niet zo goed waar ik het hier kan vinden...
Mijn mail adres is: haantjeswerkendam@hotmail.com

Dank je wel!!
Ben er echt superblij mee!!
Liefs Sandra

What's in a day zei

Lieve Nelly, ik lees het nu pas, ha, ha, ik heb nog wel zo geduimd:)
Nee hoor ik gun het Sandra heel erg hoor...het komt heel goed terecht!!!
Dank je wel voor je lieve felicitatie.

Liefs,
♥Eefie

P.s. Nu even geen visite, dus snel mijn laptop erbij gepakt:)